STRUKTURA ORG. UGIM - Ewidencje, Rejestry, Archiwa W Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku prowadzone są następujące rejestry ewidencje i archiwa: REJESTRY: • Rejestr skarg i wniosków • Rejestr uchwał Rady miejskiej • Rejestr Zarządzeń Burmistrza • Rejestr wniosków i zapytań radnych • Rejestr wniosków i opinii komisji • Rejestr wniosków i postulatów rad sołeckich i zebrań sołeckich • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw • Rejestr wydanych zaświadczeń • Rejestr wymiarowy ( podatku leśnego, rolnego, od nieruchomości) • Rejestr wymiarowy podatku od środków transportu • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób prawnych • Rejestr przypisów i odpisów opłaty od posiadania psów • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób fizycznych • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób prawnych • Rejestr zawartych umów • Rejestr instytucji kultury • Rejestr wyborców • Rejestr zezwoleń na sprzedaż wyrobów alkoholowych • Rejestr rodzaju ilości oraz miejscwystępowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska • Rejestr urodzeń, małżeństw, zgonów • Rejestr sporządzonych testamentów • Rejestr planów miejscowych • Rejestr przedpoborowych • Rejestr kwalifikacji wojskowej • Rejestr wydanych kart paliwowych dla OSP • Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych EWIDENCJE: • Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości • Ewidencja środków trwałych • Ewidencja pozostałych środków trwałych • Ewidencja dowodów księgowych • Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych • Ewidencja kartotek płacowych i zasiłków rodzinnych • Ewidencja pożyczek mieszkaniowych • Ewidencja zasiłków wypłacanych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego • Ewidencja kontroli • Ewidencja wyjść służbowych • Ewidencja czasu pracy • Ewidencja wystawionych delegacji służbowych • Ewidencja zabytków • Ewidencja kapliczek i krzyży • Ewidencja decyzji zezwalających na usunięcie drzew • Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji • Publiczne wykazy danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie • Ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych • Ewidencja decyzji o wymeldowaniu i zameldowaniu • Ewidencja wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności • Ewidencja hipotek • Ewidencja wyposażenia 013 • Ewidencja ilościowo- wartościowa wyposażenia poniżej 300 zł • Ewidencja weksli • Ewidencja druków ścisłego zarachowania • Ewidencja wniesionych kaucji gwarancyjnych jako zabezpieczenie należytego wykonania umów ARCHIWA: • Archiwum zakładowe • Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego • Archiwum dowodów osobistych |