STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania Referat Rozwoju Gospodarczego Gminy. Do zadań referatu w szczególności należy:
1) ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
2) prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego,
3) przygotowywanie inwestycji i remontów obiektów gminnych i infrastruktury,
4) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
5) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wymierzanie z tego tytułu opłat.
6) gospodarka i obrót nieruchomościami gminnymi,
7) prowadzenie komunalizacji mienia,
8) prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym podziałem nieruchomości,
9) oddawanie nieruchomości gminnych w posiadanie zależne,
10) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, w tym budowa, modernizacja i ochrona dróg,
11) nadzór nad cmentarzami komunalnymi i miejscami pamięci narodowej,
12) nadzór nad targowiskiem miejskim,
13) prowadzenie nazewnictwa ulic, placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości,
14) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości w Gminie,
15) dbanie o tereny zielone w Gminie.
W skład referatu wchodzą konserwator oraz pracownicy zatrudnieni do utrzymania czystości na terenie miasta.
Kierownikiem Referatu jest Zbigniew Kowalczyk - pok. nr 200, tel. w. 200 |