AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektora ds. drogownictwa w UGiM Ozimek OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY Urząd Gminy i Miasta w Ozimku; ul. Ks. J. Dzierżona 4B; 46 – 040 Ozimek Burmistrz Ozimka Poszukuje kandydata na stanowisko: Inspektor ds. drogownictwa Liczba etatów: 1 Wymiar etatów: 1 Miejsce wykonywania pracy: URZĄD GMINY I MIASTA W OZIMKU Główne obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: - opracowanie planów rzeczowo – finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic - opracowanie niezbędnej do prowadzenia remontów ulic dokumentacji techniczno – prawnej - prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni, chodników, ciągów pieszych, obiektów inżynierskich i urządzeń zabezpieczających - przygotowanie materiałów i przetargów na roboty remontowe - koordynowanie prac realizowanych na poszczególnych ulicach, ciągach pieszych i zatokach postojowych, - uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej, przebiegającej w pasach drogowych - przeprowadzanie komisyjnych odbiorów przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego - przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych, wymaganie od wykonawców dokonania robót poprawkowych - przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych - prowadzenie rozliczeń finansowo – rzeczowych, w tym sprawdzanie obmiarów i kosztorysów powykonawczych - prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego oraz współpraca z Zarządami Dróg innych niż Gminne
Prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic i placów, a w szczególności: - sporządzanie planów remontów i rozbudowy oświetlenia miasta - przygotowanie dokumentacji techniczno – prawnej - zlecenie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym - prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego, jego konserwacją i naprawą; prowadzenie rozliczeń finansowych w tym zakresie
Załatwianie innych spraw zleconych przez Kierownika Referatu. Wymagania konieczne:
wykształcenie wyższe techniczne /lub średnie techniczne/ o specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej znajomość kosztorysowania wysoka kultura osobista umiejętność wykonywania pracy w terenie umiejętność obsługi komputera rzetelne i sumienne wykonywanie obowiązków umiejętność interpretacji przepisów prawa Wymagane dokumenty i oświadczenia:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o (http://www.ozimek.pl/przjrzysta_polska/pliki/karty/kwestionariusz.pdf /kliknij - format .pdf/ ) lub w sekretariacie Urzędu, pok. 114) CV z wyszczególnieniem zakresu znajomości obsługi komputera kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń
Dokumenty należy przesłać do 5 września 2008 r. pod adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku; ul. Ks. J. Dzierżona 4B; 46 – 040 Ozimek z dopiskiem: „ dotyczy ogłoszenia o wolnym stanowisku pracy – Inspektor ds. drogownictwa” lub składać w Sekretariacie Urzędu - pok. 114 Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 077/4651 388, w. 120, lub na stronie www.bip.ozimek.pl |