Data wydruku: 2024-11-21 12:04:18

Ogłoszenie o naborze na stanowisko młodszy referent ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku.

U r z ą d   G m i n y  i  M i a s t a   w  O z i m k u,

z siedzibą przy ul. ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek,

o g ł a s z a   n a b ó r   k a n d y d a t a   d o   p r a c y

 

na stanowisko młodszy referent ds. gospodarki odpadami

w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku

 

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy:           1 etat – pełny wymiar czasu pracy

 

Data publikacji ogłoszenia:                            07.06.2022 r.

 

Termin składania ofert do:                              17.06.2022 r. godz. 14:00

 

Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności:

 

  1. Zadania główne:

 

  • Wykonywanie i nadzorowanie zadań wynikających z: ustawy o odpadach , ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy Prawo ochrony środowiska  a w szczególności :
  • egzekwowanie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie  oraz regulaminu  utrzymania czystości;
  • egzekwowanie obowiązków wynikających z ustawy o odpadach z zakresu dotyczącego działań gminy;
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w tym likwidacja dzikich wysypisk;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących pozwoleń wydawanych przez Burmistrza Gminy wynikających z w/w ustaw;
  • przeprowadzanie kontroli wynikających z w/w ustaw
  • udzielanie wszechstronnej informacji interesantom o sprawach załatwianych w Urzędzie leżących w zakresie piastowanego stanowiska oraz o obowiązujących w tym zakresie procedurach;
  • sporządzanie planów, programów i sprawozdań z zakresu nadzorowanych działań;
  • realizacja zadań związanych z programem dotyczącym usuwania wyrobów zawierających azbest;
  • prowadzenie działań z zakresu edukacji ekologicznej społeczeństwa, propagowanie działań proekologicznych oraz koordynowanie akcji proekologicznych prowadzonych przez inne podmioty;
  • realizacja programów dotyczących ochrony środowiska z uwzględnieniem środków zewnętrznych;
  • prowadzenie i rozliczanie naborów do programów organizowanych przez Gminę ze środków własnych przeznaczonych dla mieszkańców z zakresu  ochrony środowiska

 

Wymagania niezbędne (konieczne):

  1. wykształcenie: średnie lub wyższe
  2. znajomość przepisów: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy Prawo wodne
  3. znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych
  4. odpowiedzialność, dokładność, terminowość, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
  5. dobra znajomość obsługi komputera m.in. w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, poczty elektronicznej, elektronicznego obiegu dokumentów.
  6. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
  7. prawo jazdy kat. "B"
  8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. cieszenie się nieposzlakowaną opinią

 

 

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • mile widziane doświadczenie w pracy w administracji samorządowej
  • mile widziane doświadczenie w pracy związanej z ochroną środowiska

 

Informacja o warunkach zatrudnienia na stanowisku młodszy referent ds. gospodarki odpadami

 

Nazwa stanowiska

Młodszy referent ds. gospodarki odpadami

Środowisko pracy

Godziny pracy - /pon.7:30 – 17:00/, /wt - czw. 7:30 – 15:30/, /pt.7:30-14:00/ -  Praca jest wykonywana na terenie jednostki: pomieszczenia biurowe, gabinety, w których wykonywana jest praca oraz pozostała infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, przejścia, winda, schody. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku obsługuje sprzęt komputerowy, biurowy, pracuje na dokumentach, przyjmuje klientów.

Środki pracy

Komputer z drukarką, kserokopiarka, skaner i typowe narzędzia ręczne niezbędne w pracy biurowej.

Wymagania psychologiczne,

fizyczne i zdrowotne

Pracę na tym stanowisku zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga ona szczególnych właściwości psychofizycznych, choć wymaga dobrej komunikatywności i aktywności. Praca na tym stanowisku nie wymaga szczególnych wymagań zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Od pracowników wymaga się podstawowych badań lekarskich. Wymagana jest sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.

 

Oferta kandydata musi zawierać:

 

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie, według wzoru dostępnego na stronach bip.ozimek lub możliwego do pobrania w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku ,
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • kserokopie dokumentów poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw , którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej)
  • inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach , uprawnieniach , jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych ,
  • oświadczenie kandydata stwierdzające , iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanymi z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych , wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych
    z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282)
  • spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata

 

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , CV powinny być opatrzone klauzulą:

 

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz.1781).
  • Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1282)

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku,
w rozumieniu  przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu
osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia
jest niższy niż 6%

 

 

Dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku – młodszy referent ds. gospodarki odpadami” należy składać  osobiście lub przesyłać na adres:

 

Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

  1. ks. Jana Dzierżona 4B; 46-040 OZIMEK

 

W terminie do dnia: 17 czerwca 2022 r. do godz. 14:00

 

W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów osobiście lub przesłania przez kandydata dokumentów pocztą,
za datę doręczenia do Urzędu uważa się datę otrzymania tych dokumentów przez Urząd (datę wpływu
do Urzędu)
. Dokumenty doręczone po ww. terminie składania dokumentów nie są rozpatrywane i podlegają zwrotowi.

 

Inspektor ds. kadr Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną)
o poszczególnych etapach i czynnościach naboru wyłącznie kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze w ciągu 5 dni od daty upływu terminu składania dokumentów.

 

Osoba wyłoniona w naborze może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 

Klauzula informacyjna RODO

W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016) informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w związku z prowadzoną rekrutacją w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku jest Burmistrz Ozimka.

2.Z administratorem - Burmistrzem Ozimka można skontaktować się pisemnie na adres siedziby w Ozimku przy ul. ks. Jana Dzierżona 4B lub poprzez adres email: sekretariat@ugim.ozimek.pl

3.Administrator - Burmistrz Ozimka wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD), z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@ugim.ozimek.pl, tel. 774622839  lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze.

5.Dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

6.Dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego
na ww stanowisko .

  1. Przysługuje Pani/u, prawo:
  • dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
  • żądania ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  1. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniem Państwa danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku.

Organem właściwym dla ww. skargi jest:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa

9.Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacji na ww stanowisko.

  1. Dane osobowe nie podlegają profilowaniu.