DRO. 6220.12/3.2024.KK
Ozimek 06.12.2024r.
Zawiadomienie stron o zebranych dokumentach
i materiałach przed wydaniem decyzji
Stosownie do art. 10 § 1 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r., poz. 572) Burmistrz Ozimka zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały, w tym postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Srodowiska, opinie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu, do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, z wniosku Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Powstańców Śl. 54, 46 – 040 Antoniów, dla przedsięwzięcia przedsięwzięcia pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Słonecznej w Pustkowie, obręb Szczedrzyk, w gminie Ozimek”.
Z materiałami sprawy można się zapoznać w siedzibie UGiM w Ozimku, ul. Ks.J.Dzierżona, II piętro pok.219, z możliwością wypowiedzenia się również co do zgłoszonych żądań wniosku w terminie 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia.
Z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Andrzej Brzezina
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
Obwieszczono: 06.12.2024r.