Data wydruku: 2024-12-25 08:37:08

OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ozimek.

                                     Ozimek, 05.10.2020 r.

 

OBWIESZCZENIE

o przystąpieniu do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ozimek

 

 

            Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 293  z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu Uchwały Nr XXI/172/20 Rady Miejskiej w Ozimku  z dnia 22 czerwca 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ozimek.

Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące studium. Wnioski należy składać na piśmie na adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, 46-040 Ozimek, ul. ks. J. Dzierżona 4b, lub bezpośrednio w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, w terminie do dnia 30 listopada 2020 r.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Na podstawie art. 39 ust. 1 i art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ozimek.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy i zgłaszać wnioski i uwagi do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 30 listopada 2020 r.  

Zgodnie z art. 40 ustawy z  dnia 3 października 2008 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.), uwagi i wnioski w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, mogą być wnoszone:

1)    w formie pisemnej, na adres: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, 46-040 Ozimek,
ul. ks. J. Dzierżona 4b lub bezpośrednio w ww. Urzędzie,

2)    ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku,

3)     za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres mailowy: sekretariat@ugim.ozimek.pl

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Ozimka. Zgodnie z art. 41 ww. ustawy wnioski i uwagi złożone po upływie wyznaczonego terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. J. Dzierżona 4b, w godzinach urzędowania.

Zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej: https://ozimek.pl/121-menu-tematyczne/21101-ochrona-danych-osobowych.html

 

 

  Burmistrz Ozimka

 

Mirosław Wieszołek