Uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, od dnia 01.04.2021r. wprowadza się do odwołania system indywidualnej obsługi klienta - po uprzedniej rezerwacji terminu lub po wezwaniu z urzędu. W sprawach pilnych załatwianych w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny.
Przed wejściem do punktu obsługi klienta wymagane jest dokonanie pomiaru temperatury.
Urząd Gminy i Miasta w Ozimku obsługuje klientów w następujących godzinach:
- w poniedziałki w godz. 7:30 – 17:00
(ostatni klienci w tym dniu umawiani są na godz. 16.30)
- od wtorku do czwartku w godz. 7:30 – 15:30
(ostatni klienci w danym dniu umawiani są na godz. 15.00)
- w piątki w godz. 7:30 – 14:00
(ostatni klienci w tym dniu umawiani są na godz. 13.30)
Informujemy, że dokumenty można składać w Biurze Podawczym przy wejściu do budynku urzędu, przesyłać za pomocą systemu EPUAP, korespondencyjnie lub przez portal e-obywatel: https://e-obywatel.ozimek.pl/.
PUNKT KASOWY
Informujemy, iż w urzędzie na parterze zostanie uruchomiona Kasa Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, która będzie funkcjonować od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 12:00 oraz 13.00 do 15.00. W piątki kasa jest czynna w godz. 8.00 do 13.00.
Kasa znajduje się w okienku po lewej stronie od wejścia głównego.
URZĄD STANU CYWILNEGO:
Od dnia 1 kwietnia 2021r. do odwołania w Urzędzie Stanu Cywilnego wprowadzono ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców. Osobiście przyjmowane będą wyłącznie sprawy związane z rejestracją zgonów – zgodnie z kolejnością przyjścia do urzędu.
W pozostałych pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami telefonu:
77 46 22 802; 77 46 22 801.
Wnioski o wydanie odpisów z aktów stanu cywilnego można składać za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie.
PROFIL ZAUFANY
Profil zaufany to bezpłatna metoda potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji (m.in. ePUAP, CEIDG, ZUS, Urząd Skarbowy oraz Urzędy Gmin, Powiatów, Województw i centralnej administracji rządowej). Dzięki profilowi zaufanemu można załatwić sprawy urzędowe bez konieczności wychodzenia z domu np. wysyłać przez internet dokumenty i wnioski do Urzędu, wnieść podanie, odwołanie, skargę.
Profil zaufany można potwierdzić w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku - na parterze w Biurze Podawczym urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
Profil zaufany można także potwierdzić korzystając z bankowości elektronicznej.
Zachęcamy również do zakładania profilu tymczasowego, bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym oraz dla osób, którym bank nie daje możliwości logowania za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie www.pz.gov.pl oraz zakładce https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage.