Szanowni Mieszkańcy Gminy Ozimek!
W związku z rosnącą liczbą zachorowań spowodowanych koronawirusem, od 12 października 2020r. wprowadzone zostaną następujące zasady przyjmowania klientów Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku :
- Na parterze Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku uruchomiono 5 wyposażonych w przezroczyste osłony stanowisk obsługi klienta, w którym w czasie obsługi może przebywać nie więcej niż po 1 interesancie na stanowisko.
- Kasa Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku znajduje się na parterze budynku w pokoju nr 1 – dostępna dla klientów przez okienko na korytarzu - w czasie obsługi może przebywać nie więcej niż 1 interesant .
- W pozostałych pomieszczeniach Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, które są przeznaczone do wykonania w ramach obsługi interesanta czynności urzędowej lub zapoznania się z dokumentacją, również zapewniamy zachowanie zasad bezpieczeństwa związanych z reżimem epidemicznym.
- Wszystkie osoby niebędące pracownikami Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, Gminnego Zakładu Oświaty lub Ośrodka Integracji i Pomocy Społecznej nie powinny przemieszczać się w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku poza wyznaczone obszary pomieszczeń recepcyjnych, wymienionych w pkt. 1,2 i 3.
- Podczas obsługi klienta pracownicy wykonujący czynności obsługowe oraz interesanci zobowiązani są do zakrywania ust i nosa, zachowania wymaganej odległości od innych przebywających w nim osób oraz używania rękawic ochronnych lub stosowania płynu do dezynfekcji rąk.
- Każda osoba wchodząca do budynku zostanie poddana pomiarowi temperatury oraz jest zobowiązana do dezynfekcji rąk.
- Rolnicy, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanego stanowiska do samospisu w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty (tel. 774622863 lub 794 476 108).
- Podania, zgłoszenia, skargi, wnioski i petycje oraz inne oświadczenia lub dokumenty składane przez interesantów przyjmowane są w drodze:
a) elektronicznej - za pośrednictwem poczty elektronicznej lub platformy ePUAP,
b) pism doręczonych pocztą,
c) pism złożonych osobiście przez klienta: do rąk pracownika Biura Podawczego, w przypadkach wymagających pisemnego potwierdzenia odbioru pisma.
W sprawach niewymagających natychmiastowego załatwienia proszę o kontakt telefoniczny z poszczególnymi pracownikami lub mailowy: sekretariat@ugim.ozimek.pl.
O wszelkich zmianach będziemy na bieżąco informować za pomocą strony internetowej www.ozimek.pl, mediów społecznościowych oraz na drzwiach Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku.
Burmistrz Ozimka Mirosław Wieszołek