ZAPYTANIE OFERTOWE
nr ZRG.271.3.2013.AW
z dnia 11.06.2013 r.
na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ozimek.
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka.
Adres Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta
46 – 040 Ozimek
ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz INFORMACJE o CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM i TECHNICZNYM:
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z 21 budynków gospodarczych / wiat oraz 14 pryzm znajdujących się na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy Ozimek. Łączna ilość wyrobów azbestowych przewidywanych do:
a) posiadać decyzję marszałka województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zatwierdzającą program gospodarki odpadami (obejmujący wytwarzanie odpadów niebezpiecznych, w tym zawierających azbest) lub zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 45 ust.6 (będące jednocześnie zezwoleniem na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 45 ust. 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
b) posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.
o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.) lub posiadać wniosek
o wpis albo wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
c) deponować odpady celem unieszkodliwienia na składowiskach posiadających decyzję zezwalającą na prowadzenie instalacji składowania odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
5. Zamawiający zawrze umowę ze zryczałtowaną ceną na wykonanie robót, z klauzulą zmienności ceny w przypadku odstąpienie właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 15.07.2013 r. do 30.09.2013 roku.
z up. Burmistrza Ozimka
/-/ Zbigniew Kowalczyk
Zastępca Burmistrza