Data wydruku: 2024-11-21 15:46:11

Ogłoszenie o zamówieniu ZZP.271.6.2024.AK „Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.

 

 

 

dla zamówienia o nazwie:

 

Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek

  1. nr 1 Antoniów - ul. Leśna
  2. nr 2Krzyżowa Dolina – ul. Polna
  3. nr 3 Biestrzynnik- ul. Polna
  4. nr 4 Nowa Schodnia – Ozimek ul. Przemysłowa
  5. nr 5 Pozostałe odcinki dróg gruntowych przeznaczone do remontu cząstkowego na terenie Gminy Ozimek”

 

Link do postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-229d1d87-21af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

Identyfikator postępowania:  ocds-148610-229d1d87-21af-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

w dniu 12.06.2024 dodano wyjaśnienia treści SWZ wraz z poprawionym przedmiarem dla części nr 5

w dniu 18.06.2024r. dodano informację o kwotach jakie zamierza przeznaczyc Zamawiający na realizacje zamówienia

w dniu 18.06.2024r. dodano informację z otwarcia ofert

w dniu 02.07.2024r. unieważniono postepowanie dla części nr 1,2,3,4

w dniu 09.08.2024r. dodano sprostowanie wyboru oferty

Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu (156,98 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 29

SWZ (1,29 MB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 47

Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (74,50 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 59

Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy.doc (242,08 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 16

Załącznik nr 3 - oświadczenie (240,15 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 5

Załącznik nr 4 Zobowiązanie (240,38 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 3

Załącznik nr 5 Grupa kapitałowa (242,99 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 3

Załącznik nr 6 - oświadczenie (239,90 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 4

Projekt umowy - Remonty nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek. (62,32 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 32

Dokumentacja techniczna (5,24 MB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26 Liczba pobrań: 86

Wyjaśnienie treści SWZ (464,35 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-12 14:59 Liczba pobrań: 20

Przedmiar Cz. V.- Remont nawierzchni dróg gruntowych utwardzonych na terenie Gminy Ozimek. (114,69 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-12 14:59 Liczba pobrań: 40

Informacja o kwocie (234,44 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-18 10:08 Liczba pobrań: 22

Informacja z otwarcia ofert (853,62 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-18 12:47 Liczba pobrań: 62

Zawiadomienie o odrzuceniu ofert i uniewaznieniu postepowania (749,83 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-07-02 15:41 Liczba pobrań: 25

Zawiadomienie o odrzuceniu oferty cz.5 (433,19 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2024-07-18 11:17 Liczba pobrań: 5

informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (562,23 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2024-07-18 13:17 Liczba pobrań: 20

Sprostowanie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej (1,31 MB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-08-09 10:18 Liczba pobrań: 10