Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu (156,98 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 29
SWZ (1,29 MB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 47
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (74,50 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 59
Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy.doc (242,08 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 16
Załącznik nr 3 - oświadczenie (240,15 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 5
Załącznik nr 4 Zobowiązanie (240,38 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 3
Załącznik nr 5 Grupa kapitałowa (242,99 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 3
Załącznik nr 6 - oświadczenie (239,90 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 4
Projekt umowy - Remonty nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek. (62,32 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 32
Dokumentacja techniczna (5,24 MB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-03 16:26
Liczba pobrań: 86
Wyjaśnienie treści SWZ (464,35 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-12 14:59
Liczba pobrań: 20
Przedmiar Cz. V.- Remont nawierzchni dróg gruntowych utwardzonych na terenie Gminy Ozimek. (114,69 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-12 14:59
Liczba pobrań: 40
Informacja o kwocie (234,44 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-18 10:08
Liczba pobrań: 22
Informacja z otwarcia ofert (853,62 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-06-18 12:47
Liczba pobrań: 62
Zawiadomienie o odrzuceniu ofert i uniewaznieniu postepowania (749,83 kB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-07-02 15:41
Liczba pobrań: 25
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty cz.5 (433,19 kB)
załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2024-07-18 11:17
Liczba pobrań: 5
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (562,23 kB)
załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2024-07-18 13:17
Liczba pobrań: 20
Sprostowanie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej (1,31 MB)
załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2024-08-09 10:18
Liczba pobrań: 10