Data wydruku: 2024-11-21 13:11:58

Zapytanie ofertowe nr KS.271.12.2024.MW dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto na gadżety reklamowe

W dniu 05.08.2024 r. dodano informację o wyborze oferty.

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto

nr ZZP.271.12.2024.MW

na gadżety reklamowe

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Ozimek

siedziba: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku

ul. ks. Jana Dzierżona 4B

46-040 Ozimek

NIP: 9910325175

www.ozimek.pl

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia są gadżety reklamowe opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i/lub certyfikaty (jeżeli dotyczy) i spełniać wymagania określone przepisami prawa, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
  3. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, transport docelowy i zwrotny, projekty, ustawienie, montaż, demontaż, załadunek i inne niezbędne do realizacji.
  4. W ramach oferty Wykonawca przedstawi projekty przedmiotów zamówienia do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem projektu, poprawki itp. winny być wkalkulowane w cenę przedmiotu zapytania ofertowego.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt.
  8. W celu uniknięcia konfliktu interesów osoby wykonujący w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronne i obiektywne. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Lokalizacja dostaw: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek

Termin realizacji: do 30 sierpnia 2024 r.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania – za całość zamówienia.
  2. Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
  3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
  4. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Oferta winna:
    1. zawierać adres, siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
    2. być podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i zeskanowana albo być podpisana podpisem elektronicznym (zaufanym lub kwalifikowalnym lub osobistym) przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną,
    3. przesłana mailowo na adres widera@ugim.ozimek.pl.
  6. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurująca w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
  7. Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
  8. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
  9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
  11. Zamawiający unieważni zapytanie w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres m.widera@ugim.ozimek.pl do 1.08.2024 r. do godziny 15:30 – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

OCENA OFERT:

  1. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. za wskazanie ceny najniższej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu, wg. wzoru:

Cena najniższa/Cena oferowana x 100 pkt.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:

  1. Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).

PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT I WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:

Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:

  1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji,
    3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    4. nie złożył na wezwania Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
    5. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
    6. zostały złożone więcej niż 1 oferta przez jednego Wykonawcę,
    7. została złożona po terminie.
  2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców:
    1. powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
      1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
      2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZPO,
      3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
      4. pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    2. którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą, w związku z przedłużającą się procedurą udzielenia zamówienia,
    3. którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl /Przetargi i zamówienia publiczne/2024/ zamówienia do 130.000zł.

DODATKOWE INFORMACJE:

Dodatkowych informacji w sprawie złożenia oferty udziela Pan Marcin Widera pod numerem telefonu 77 46 22 834.

ZAŁĄCZNIKI:

Przedmiot zamówienia – załącznik nr 1

Formularz ofertowy – załącznik nr 2

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka z siedzibą w Ozimku przy ul. księdza Jana Dzierżona 4B, zwany dalej „Administratorem”.

W sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych na adres email: artur.cieslik@politykabezpieczenstwa.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu, w jakim Administrator je pozyskał i w zakresie niezbędnym do:

  1. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze /na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO/,
  2. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi /na podstawie art. 6 ust. 1 lit e) RODO/,
  3. wykonania umowy z Administratorem /na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO/.

 

Pełna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest w siedzibie Administratora lub na stronie internetowej pod adresem: https://ozimek.pl/121-menu-tematyczne/21101-ochrona-danych-osobowych.html

Załączniki:
Załącznik nr 1 ZZP.271.12.2024.MW - przedmiot zamówienia (430,26 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2024-07-26 12:28 Liczba pobrań: 69

Załącznik nr 2 ZZP.271.12.2024.MW - formularz ofertowy (25,21 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2024-07-26 12:28 Liczba pobrań: 19

Zapytanie ofertowe ZZP.271.12.2024.MW (1,42 MB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2024-07-26 12:30 Liczba pobrań: 44

Informacja o wyborze oferty (492,50 kB)

załączył: Marcin Widera, Insp. ds. promocji dnia 2024-08-05 15:22 Liczba pobrań: 40