Zapytanie ofertowe
w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia pod nazwą:
„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na
terenie gminy Ozimek"
Gmina Ozimek zaprasza do złożenia ofert cenowych na odbiór i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Ozimek, w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania właściwego zaproszenia do złożenia oferty cenowej do Wykonawców, którzy przekażą Zamawiającemu szacunkowe wartości zamówienia.
Gmina Ozimek
NIP 9910325175
Tel. 77 46 22 800
fax. 77 46 22 811
Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy Ozimek, do którego rolnicy zobowiązani
będą dostarczać odpady we własnym zakresie.
Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia została ustalona na podstawie 14 złożonych wniosków przez zainteresowanych producentów rolnych i wynosi:
- odpady z folii rolniczej — 11 210,7 kg (11,2107Mg)
- odpady z siatki i sznurków do owijania balotów — 2 026,0 kg (2,026Mg)
- odpady (opakowania) po nawozach — 1 306,8 kg (1,3068Mg)
- odpady typu Big-Bag —1 705,0 kg (1,705Mg)
- ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,
- załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
- transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
- rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
3.1. spisać z każdą osoby dostarczającą odpady protokołu odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki
i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.
Protokół w szczególności powinien zawierać dane:
- imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
- adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz opakowań typu Big-Bag;
- datę odbioru;
- wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
folie rolnicze, siatki do owijania balotów i sznurki, opakowania po nawozach, opakowania typu Big Bag;
- podpis właściciela
- podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcy ze wskazaniem pełnionej funkcji;
- pieczęć firmową wykonawcy;
3.2 prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy
z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2021 r. poz. 779 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2019 poz.819),
3.3 wykonać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązujących w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe
i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu : oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowania po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big- Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
6.. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
III. Termin realizacji zadania: do dnia 30.09.2023 r.
Ofert cenowych należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej informacji do dnia 17.03.2023 r. do godz. 14.00 - osobiście na Biuro podawcze Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, na adres korespondencyjny Zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta
w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek) lub na adres e-mail: sekretariat@ugim.ozimek.pI z dopiskiem/tytułem:
„Oferta cenowa — Rozeznanie rynku - Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej no terenie gminy Ozimek”.
Osoba do kontaktu: Kamila Honczia, nr tel. 77 46 22 887
Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.