Data wydruku: 2024-12-25 19:44:51

Zapytanie ofertowe nr S.271.05.2022.BD na Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Ozimek na lata 2024 - 2030

ZAPYTANIE OFERTOWE nr S.271.05.2022.BD

na zdanie pn.:

Opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Ozimek

na lata 2024 - 2030

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.

Adres Zamawiającego:

46 – 040 Ozimek

Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B

Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811

www.ozimek.pl

Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Ozimek na lata 2024-2030 (zwanego dalej GPR 2030). Dokument musi być zgodny z aktualnymi dokumentami unijnymi, krajowymi, wojewódzkimi, powiatowymi jak również z lokalnymi dokumentami planistycznymi i strategicznymi, w których ujęta jest Gmina Ozimek.

  1. Przedmiotem zlecenia jest:
    1. przeprowadzenie diagnozy na potrzeby opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji dla gminy Ozimek na lata 2024-2030 (zwanego dalej GPR 2030) wskazującej zasięg terytorialny obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji;
    2. opracowanie GPR 2030, zgodnie z ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 ,
    3. przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procesu konsultacji społecznych projektu dokumentu, o którym mowa w lit a i b,
    4. asystowanie Zamawiającemu w przeprowadzeniu procesu opiniowania projektu dokumentu, o którym mowa w lit a i b,
    5. asystowanie Zamawiającemu w procesie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (o ile będzie to zasadne), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
    6. asystowanie Zamawiającemu w przeprowadzeniu procesu weryfikacji przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego dokumentu, o którym mowa w lit
  2. Przedmiot umowy będzie realizowany w trzech etapach:
    1. ETAP I - przeprowadzenie diagnozy na potrzeby opracowania GPR 2030(wraz z przeprowadzeniem konsultacji) - zakończony przekazaniem zamawiającemu projektu uchwały dot. obszaru zdegradowanego, który zostanie złożony do Rady Miejskiej w Ozimku i przedstawieniem założeń diagnozy na komisjach i sesji Rady Miejskiej.
    2. ETAP II - przygotowanie projektu GPR - zakończony przekazaniem projektu GPR 2030 oraz niezbędnych materiałów na potrzeby procesu opiniowania GPR,
    3. ETAP III - przeprowadzenie konsultacji zakończonych przekazaniem projektu uchwały dot. przyjęcia GPR 2030 i projektu GPR, który zostanie złożony do Rady Miejskiej i przedstawienie założeń GPR 2030 na komisjach i sesji Rady Miasta.

 

3. Zakres prac objętych zleceniem:

  • W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do opracowania GPR 2030 w oparciu o strukturę rozdziałów oraz obligatoryjnych załączników do GPR, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o rewitalizacji, w tym:
  1. przeprowadzi szczegółową diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę, charakter potrzeb rewitalizacyjnych, zasięgi przestrzenne obszaru/obszarów rewitalizacji oraz diagnozę lokalnych potencjałów występujących na terenie tego obszaru;
  2. dokona opisu powiązań GPR 2030 z dokumentami strategicznymi gminy, takimi jak np. strategia rozwoju, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego czy strategia rozwiązywania problemów społecznych;
  3. dokona opisu wizji stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji;
  4. określi cele rewitalizacji oraz odpowiadające im kierunki działań służących eliminacji lub ograniczeniu negatywnych zjawisk;
  5. dokona opisu przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym oraz gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym;
  6. określi mechanizmy integrowania działań oraz przedsięwzięć rewitalizacyjnych;
  7. określi szacunkowe ramy finansowe GPR 2030 wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych;
  8. dokona opisu struktury zarządzania realizacją GPR 2030, ze wskazaniem kosztów tego zarządzania i ramowym harmonogramem realizacji Programu;
  9. określi system monitorowania i oceny GPR 2030;
  10. wskaże, czy na obszarze rewitalizacji ma zostać ustanowiona Specjalna Strefa Rewitalizacji;
  11. wskaże sposób realizacji GPR 2030 w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  12. podejmie wszystkie inne działania mające na celu prawidłowe wykonanie umowy.
  • Wykonawca zobowiązany jest do:
  1. współpracy z Zamawiającym, co oznacza udział przedstawiciela Wykonawcy w min. 4 spotkaniach w siedzibie Zamawiającego,
  2. przeprowadzenia konsultacji społecznych (w formach wskazanych w ustawie o rewitalizacji art. 6 ust. 3 pkt 1 i 2), w tym:
  3. konsultacje społeczne etapu diagnostycznego:
  • przeprowadzenie badania ankietowego(ankietawformieelektronicznejipapierowej);
  • 2 spotkań informacyjnych z mieszkańcami, interesariuszami rewitalizacji;
  • przeprowadzenie min. 2 warsztatów diagnostycznych dla liderów społecznych, przedstawicieli Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, Radnych, przedstawicieli gminnych instytucji, przedstawicieli środowiska biznesu, przedstawicieli środowiska organizacji pozarządowych, mieszkańców wraz z raportem podsumowującym,
  • konsultacjespołecznewstępnegoprojektuGPR2030:
  • badanie ankietowe (ankieta w formie elektronicznej i papierowej);
  • 2 spotkania konsultacyjne z mieszkańcami;
  • co najmniej dwie wizje lokalne (spacer badawczy) na terenie Gminy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym;
  1. asysty przy uzyskaniu opinii i uzgodnień od podmiotów (wskazanych w art. 17 ust. 2 pkt 4 lit. a ustawy o rewitalizacji) odnośnie projektu GPR 2030, a w przypadku uwag naniesienie poprawek do dokumentu,
  2. wskazania granic obszaru/obszarów rewitalizacji wykonane na mapie w skali 1:5000, sporządzonej z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej (mapy zostaną dostarczone przez Zamawiającego),
  3. przygotowania wniosku w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji zawierającego wskazanie granic tych obszarów wykonane na mapie w skali co najmniej 1:5000, sporządzonej z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku – z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej wraz z diagnozą, potwierdzającą spełnienie przez obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji przesłanek ich wyznaczenia oraz projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z uzasadnieniem,
  4. przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (jako element warunkowy, uzależniony od uzgodnienia ze stosownymi organami), w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca sporządzi Prognozę oddziaływania na środowisko projektu GPR 2030, która powinna zawierać informacje zgodnie z art. 51 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.) oraz powinna być zgodna z ustalonym przez organy zakresem opracowania przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do uaktualnienia Prognozy oddziaływania na środowisko projektu GPR 2030, zgodnie z ewentualnymi uwagami organów;
  5. przekazania kompletnego opracowania do uchwalenia, w tym przygotowania uzasadnienia projektu uchwały Rady Miejskiej,
  6. udziału w prezentacji założeń i celów GPR 2030 oraz gotowego dokumentu na posiedzeniu właściwych komisji oraz podczas sesji Rady Miejskiej,
  7. współpracy przy przygotowaniu dokumentów do oceny przez Zarząd Województwa Opolskiego i Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, a w przypadku uwag przygotowanie korekty

4.Przedmiot umowy spełniać będzie następujące warunki:

  1. będzie zgodny z treścią ustawy z dnia 9 października 2015 o rewitalizacji,
  2. będzie uwzględniał obowiązujący Program Rewitalizacji, dążąc do zapewnienia kontynuacji, w możliwym zakresie, podejmowanych dotąd działań.
  1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach z radnymi Rady Miejskiej w Ozimku oraz podmiotami działającymi na obszarach zdegradowanych, a także prezentacji projektu Programu Rewitalizacji do uchwalenia na sesji Rady Miejskiej.
  2. Wszelkie dane potrzebne do opracowania dokumentacji mają zostać zebrane i  przetworzone przez Wykonawcę.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do skonsultowania wstępnej wersji dokumentacji i wykonania jej zgodnie z wytycznymi Ministerstwa i Zamawiającego.
  4. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 2 egzemplarzach. Kompletna dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie przekazana Zamawiającemu także w formie cyfrowej edytowalnej.
  5. W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego.
  6. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego.
  7. Analiza i diagnoza, o których powinna obejmować swoim zakresem zarówno miasto Ozimek jak i wszystkie sołectwa Gminy Ozimek i opierać się na możliwie najnowszych dostępnych danych. W przypadku braku jakichkolwiek danych w określonym temacie Wykonawca będzie zobowiązany do ich zebrania we własnym zakresie.
  8. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania harmonogramu prac nad Gminnym Programem Rewitalizacji w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.

 

  • TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 12 miesięcy od podpisania umowy
  1. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU:

1

Uprawnienia   do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa   nakładają obowiązek ich posiadania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

2

Wiedza   i doświadczenie

O   udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,  dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Oferent wykaże, że: samodzielnie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu od podstaw programu rewitalizacji dla miejscowości/gminy liczącej nie mniej niż 5.000 mieszkańców
 w przeciągu ostatnich 3 lat.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy  i załączonych referencji.

3

Potencjał   techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

4

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

5

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie   oświadczenia Wykonawcy.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, które stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w oparciu o załącznik nr 1 do oferty.
  2. Podstawą obliczenia ceny za przygotowanie programu rewitalizacji jest opis przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do określenia ryczałtowej ceny ofertowej za realizację przedmiotu zamówienia na Formularzu ofertowym

     Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:

  • 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
  • 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.

 

  1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
  2. Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  3. Oferta winna być:
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
  • podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

 

7.Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej;

8.Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;

9.Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

10.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

11.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / osobiście do Biura Podawczego znajdującego się  w siedzibie Zamawiającego  lub przesłana na adres email: sekretarz @ugim.ozimek.pl do dnia 7 lipca 2022r. do godz. 15:30

- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.

  1. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
    z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego.
  7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  8. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi i zamówienia publiczne.

 

  • OCENA OFERT
  1. cena - 60% ,

                 najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert

     Liczba pkt =  …………………………………..…….…………………………………….   x  60

      cena badanej oferty

  1. doświadczenie wykonawcy w przygotowaniu Programu Rewitalizacji - 40%:

1 opracowany PR – 10 pkt.,

2 opracowane PR – 20 pkt.,

3 opracowane PR – 30 pkt.,

4 i więcej opracowane PR – 40 pkt.,

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

Opis sposobu obliczania ceny:

  • Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
  • Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
    do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich.
  • INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ Przetargi i zamówienia publiczne/ oraz na tablicy ogłoszeń.

 

  1. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Barbara Durkalec   pod numerem telefonu 77 46 22 837 oraz adresem email: sekretarz@ugim.ozimek.pl

 

 

  1. RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia   27 kwietnia   2016   r.   w   sprawie   ochrony   osób   fizycznych   w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich  danych   oraz   uchylenia   dyrektywy   95/46/WE   (ogólne   rozporządzenie   o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje osoby fizyczne, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskuje w związku z ich udziałem w niniejszym postępowaniu, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Ozimka, kontakt: sekretariat@ugim.ozimek.pl, telefon:77 46 22 803, fax 77 46 22 811.
  2. Inspektorem  Ochrony    Danych    Osobowych    w    Urzędzie    Gminy i Miasta w Ozimku jest : Pani Joanna Bachłaj kontakt: iod@ugim.ozimek.pl, telefon:77 46 22 839.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na kompleksowe opracowanie Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Ozimek.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: imię i nazwisko/nazwa, adres, numeru telefonu, faxu, adres a-mail, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego  ciążącego  na 
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Burmistrza Ozimka w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i wynosi 10
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów
  7. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  • prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
  • prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą),
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych
    1. Nie przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  • prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych osobowych,
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest 6 ust. 1 lit. c RODO.
    1. W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych

 

  1. ZAŁĄCZNIKI:

Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1,

Wzór oświadczenia – załącznik nr2,

Wzór wykazu usług – załącznik nr 3,

Wzór umowy- załącznik nr 4.

 

Załączniki:
Zapytanie ofertowe GPR2030 (951,93 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-28 13:15 Liczba pobrań: 143

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. (15,09 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-28 13:16 Liczba pobrań: 111

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. (14,35 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-28 13:16 Liczba pobrań: 101

Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. (16,17 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-28 13:16 Liczba pobrań: 96

Załącznik nr 4 - Projekt umowy (45,02 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-28 13:16 Liczba pobrań: 154

Zmiana treści zapytania (811,09 kB)

załączył: Tomasz Krzyżowski, administrator BIP dnia 2022-06-30 10:06 Liczba pobrań: 110

Informacja z otwarcia ofert (685,39 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2022-07-14 10:47 Liczba pobrań: 300

Informacja o wyborze (561,34 kB)

załączył: Barbara Durkalec, Sekretarz Gminy dnia 2022-07-14 10:47 Liczba pobrań: 255