Data wydruku: 2024-11-21 18:03:45

Ogłoszenie o zamówieniu ZZP.271.9.2022.AK „Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek.”

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym opartym na wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.

 

 

 

 

dla zamówienia o nazwie:

 

„Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek.”

 

 

 

Link do postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f110033d-cc6e-11ec-b879-9a86e5ac3946

Identyfikator postępowania: ocds-148610-f110033d-cc6e-11ec-b879-9a86e5ac3946

W dniu 16.05.2022. dodano ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, zmianę tgreści SWZ oraz załącznik nr 7

W dniu 20.05.2022r. dodano informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na realizację n iniejszego zamówienia

W dniu 20.05.2022r. dodano informację z otwarcia ofert

w dniu 15.06.2022r, dodano informacje o wyborze oferty

Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu (50,27 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 30

SWZ (1,38 MB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 37

Dokumentacja techniczna (11,15 MB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 55

Przedmiar (410,85 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 33

Załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia (2) (56,50 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 28

Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy.doc (239,26 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 14

Załącznik nr 3 - oświadczenie (239,23 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 11

Załącznik nr 4 Wykaz robót (237,03 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 12

Załącznik nr 5 Zobowiązanie (239,65 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:50 Liczba pobrań: 6

Załącznik nr 6 Grupa kapitałowa (239,40 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:51 Liczba pobrań: 9

Umowa projekt (1) (62,08 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-05 14:51 Liczba pobrań: 17

Og%C5%82oszenie%20o%20zmianie%20og%C5%82oszenia (29,57 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-16 16:35 Liczba pobrań: 9

Zmiana%20tre%C5%9Bci%20SWZ (950,68 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-16 16:35 Liczba pobrań: 11

Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%207%20-%20o%C5%9Bwiadczenie (239,28 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-16 16:35 Liczba pobrań: 8

Informacja o kwocie (826,52 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-20 08:37 Liczba pobrań: 16

Informacja z otwarcia ofert (896,34 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-05-20 11:37 Liczba pobrań: 49

Informacja o wyborze oferty (931,94 kB)

załączył: Agata Kekin, Insp. ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej dnia 2022-06-15 10:25 Liczba pobrań: 20