Data wydruku: 2024-12-25 09:03:42

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZP.271.15.2020.KS na zadanie pn.: Wykonanie dokumentacji technicznej modernizacji przejść dla pieszych w Ozimku

05.08.2020 Dodano zmianę treści SIWZ

10.08.2020 Dodano unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia

Ogłoszenie nr 568424-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Gmina Ozimek: Wykonanie dokumentacji technicznej modernizacji przejść dla pieszych w Ozimku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozimek, krajowy numer identyfikacyjny 52796000000000, ul. ul. Ks. J. Dzierżona  4B , 46-040  Ozimek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 46 22 800, , e-mail k.szewczyk@ugim.ozimek.pl, , faks 77 46 22 811.
Adres strony internetowej (URL): www.ozimek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
46-040Ozimek ul. ks. Jana Dzierżona 4B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji technicznej modernizacji przejść dla pieszych w Ozimku
Numer referencyjny: ZZP.271.15.2020.KS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej modernizacji czterech przejść dla pieszych w Ozimku z uzyskaniem zgód pozwalających na realizację inwestycji w ramach projektu „Bezpieczne przejścia dla pieszych w Ozimku” realizowanego z programu „PROGRAM OGRANICZANIA PRZESTĘPCZOŚCI i ASPOŁECZNYCH ZACHOWAŃ RAZEM BEZPIECZNIEJ im. Władysława Stasiaka na lata 2018 - 2020 (2020 r.)” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy 3. Czynności podejmowane w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego przedmiotem są usługi projektowe, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. W związku z tym, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający nie jest zobowiązany do określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę projektantów świadczących usługi w ramach realizacji zamówienia. 4. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Wykonawca jest zobligowany uwzględnić w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 6. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 7. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa. 
Załączniki:
Ogłoszenie o zamówieniu (411,28 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:58 Liczba pobrań: 11

SIWZ (1,59 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:58 Liczba pobrań: 16

zał. nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (71,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 16

zał. nr 2 formularz oferty (67,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 1

Zał nr 3 wykluczenie (29,40 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 1

zał nr 4 warunki udziału (23,08 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 1

zał nr 5 wykaz usług (40,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 2

zał nr 6 wykaz osób (26,34 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 1

zał nr 7zobowiązanie (23,51 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 3

zał nr 8 gr kapitałowa (26,75 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59

mapy (2,79 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-30 13:59 Liczba pobrań: 7

I zmiana treści SIWZ 05.08.2020r. (35,07 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-08-05 07:19 Liczba pobrań: 2

Unieważnienie postępowania 10.08.2020r. (34,57 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-08-10 08:02 Liczba pobrań: 11