Data wydruku: 2024-11-24 13:18:33

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym nr ZP.271.14.2020.KS na zadanie pn.: Modernizacja drogi gminnej ul. Krótkiej w m. Antoniów (zaprojektuj i wybuduj)

13.08.2020 Dodano zmianę treści SIWZ

13.08.2020 Dodano informację z otwarcia ofert

Ogłoszenie nr 567731-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.

Gmina Ozimek: Modernizacja drogi gminnej ul. Krótkiej w m. Antoniów (zaprojektuj i wybuduj)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozimek, krajowy numer identyfikacyjny 52796000000000, ul. ul. Ks. J. Dzierżona  4B , 46-040  Ozimek, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 46 22 800, , e-mail k.szewczyk@ugim.ozimek.pl, , faks 77 46 22 811.
Adres strony internetowej (URL): www.ozimek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ozimek.pl/153-przetargi-i-zamowienia-publiczne/25396-zam-powyzej-30-tys-euro.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
46-040 Ozimek ul. ks Jana Dzierżona 4 B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej ul. Krótkiej w m. Antoniów (zaprojektuj i wybuduj)
Numer referencyjny: ZZP.271.14.2020.KS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo –kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę (lub zgłoszeniem robót) , a następnie wykonanie na jej podstawie robót związanych z modernizacją drogi gminnej ul. Krótkiej w Antoniowie od skrzyżowania z ul. 1000 –lecia do posesji nr 5 włącznie w m. Antoniów o łącznej długości 180 m 2. ETAP I obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji drogi gminnej ul. Krótkiej w Antoniowie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - tj. projektu budowlanego i wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz innych materiałów, które będą podstawą realizacji robót budowlanych i uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót umożliwiających realizację robót; ETAP II obejmuje : wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji drogi gminnej ul. Krótkiej w Antoniowie zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz projekt umowy 4. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2. 5. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Wykonawca jest zobligowany uwzględnić w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę 8. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z procedury określonej w art. 24aa ust.1 i 2 Prawa.

Załączniki:
ogłoszenie o zamówieniu (433,38 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 7

SIWZ (1,57 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 24

zał. nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (88,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 16

zał. nr 2 formularz oferty (70,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 7

Zał nr 3 wykluczenie (29,32 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 7

zał nr 4 warunki udziału (27,33 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 6

zał nr 5 wykaz rb (44,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 6

zał nr 6 wykaz osób (26,22 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 7

zał nr 7zobowiązanie (23,42 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 4

zał nr 8 gr kapitałowa (26,89 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 5

Część III SIWZ umowa projekt (66,64 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 10

EWMAPA - ANTONIÓW Krótka 1_1000 orto (1,28 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 11

PFU ul krótka antoniów (44,16 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:37 Liczba pobrań: 16

WYPIS i WYRYS Z MPZG (14,31 MB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-07-29 13:52 Liczba pobrań: 9

zmiana treści SIWZ 13.08 (35,81 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-08-13 08:04 Liczba pobrań: 6

Informacja z otwarcia ofert 13.08.2020r. (60,00 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-08-13 14:46 Liczba pobrań: 42

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (177,50 kB)

załączył: Katarzyna Szewczyk, Kierownik Referatu dnia 2020-08-31 09:46 Liczba pobrań: 15