ZAPYTANIE OFERTOWE
nr S.271.02.2018
na zadanie pn.:
Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP z terenu Gminy Ozimek z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej.
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimekreprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek od 7:30 do 17:00, wtorek – czwartek od 7:30-15:30 piątek 7:30 – 14:00
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Część 1 Zakup Torby ratowniczej PSP-R1 wraz z wyposażeniem oraz kompletem szyn Kramera i deską ortopedyczną – 5 sztuk
Część 2 Zakup defibrylatora -sztuk 3
Część 3 Zakup detektora napięcia -sztuk 3
Część 4 Zakup zestawu uniwersalnych podpór i klinów do stabilizacji pojazdów TYP A- sztuk 1:
Warunki zlecenia: zostały określone w załączniku nr 2 – projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszego zapytania.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 14 dni od dnia podpisania umowy
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona (do wyboru): za pośrednictwem poczty / za pośrednictwem kuriera / osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 09.07.2018r. do godz. 09:00
Opieczętowaną kopertę z ofertą należy zaadresować:
„ Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP z terenu Gminy Ozimek z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej.”
Nie otwierać przed: 09.07.2018 r., godz. 09:15.
- Za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku w dniu 09.07.2018r. o godz.09:15 w pokoju Nr 115 (I piętro).
OCENA OFERT
najniższa oferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
Liczba pkt = …………………………………..…….……………………………………. x 100
cena badanej oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT
2) Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia w rozbiciu na poszczególne rodzaje sprzętu wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ Przetargi i zamówienia publiczne/zamówienia do 30 000 euro oraz na tablicy ogłoszeń.
ZMIANY UMOWY
a) Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
- wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
- zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
- powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Pani Barbara Durkalec pod numerem telefonu 77 46 22 837 oraz adresem email: sekretarz@ugim.ozimek.pl
2) ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja szczegółowa sprzętu- załącznik nr 1
Projekt umowy – załącznik nr 2
Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 3
Oświadczenie RODO-załącznik nr 4
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Ozimka z siedzibą w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4b, 46-040 Ozimek;
? w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem e-mail: iod@ugim.ozimek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 pkt 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych”, (Dz. U. z 2017r. poz. 1579, poz. 2018) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla OSP z terenu Gminy Ozimek z Funduszu Sprawiedliwości - Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnejprowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
/-/ Jan Labus
Burmistrz Ozimka