DODANO WYJAŚNENIE TREŚCI ZAPYTANIA
DODANO II WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA
DODANO OGŁOSZENIE O WYNIKU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr ZZP.271.04.2012.IW
na dostawę 8 laptopów wraz z oprogramowaniem
w ramach projektu „Indywidualizacja szansą na lepszy start”
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wymagania techniczne:
Dla 7 szt. laptopów:
Ekran:
Przekątna ekranu [cal] |
Min. 15.6 |
Natywna rozdzielczość |
1366 x 768 Matryca HD, matowa z podświetleniem LED |
Karta graficzna |
Min. 1024 RAM / nie współdzielona/ |
|
|
Procesor |
Min. dwurdzeniowy, 4 wątkowy typu Intel Core i5 lub równoważny |
Taktowanie procesora [MHz] |
Min . 2400 |
Pamięć RAM |
4 GB |
Klawiatura |
Układ QWERTY |
Dźwięk |
24-bitowa karta dźwiękowa Wbudowany mikrofon |
Dysk twardy |
Min. 500 GB SATA |
Napędy |
DVD-Super Multi DL |
Akumulator |
Litowo-Jonowy |
|
|
Inne |
Wbudowana kamera 1,3 Mp. |
Komunikacja |
|
Karta sieciowa |
Tak |
Łączność bezprzewodowa |
WiFi (b/g/n/) |
Złącza A/V |
Wejście mikrofonowe |
Złącza USB |
Min. 3 |
Gniazda rozszerzeń |
Czytnik kart pamięci |
Oprogramowanie |
|
System operacyjny |
Windows 7 Home Premium 64-bit |
Dla 1 szt. laptopa:
Przekątna ekranu [cal] |
Min. 15.6 |
Natywna rozdzielczość |
1366 x 768 Matryca HD, matowa z podświetleniem LED |
Karta graficzna |
Min. 1024 RAM / nie współdzielona/ |
|
|
Procesor |
Min. dwurdzeniowy, 4 wątkowy typu Intel Core i5 lub równoważny |
Taktowanie procesora [MHz] |
Min . 2400 |
Pamięć RAM |
4 GB |
Klawiatura |
Układ QWERTY |
Dźwięk |
24-bitowa karta dźwiękowa Wbudowany mikrofon |
Dysk twardy |
Min. 500 GB SATA |
Napędy |
DVD-Super Multi DL |
Akumulator |
Litowo-Jonowy |
|
|
Inne |
Wbudowana kamera 1,3 Mp. |
Komunikacja |
|
Karta sieciowa |
Tak |
Łączność bezprzewodowa |
WiFi (b/g/n/) |
Złącza A/V |
Wejście mikrofonowe |
Złącza USB |
Min. 3 |
Gniazda rozszerzeń |
Czytnik kart pamięci |
Oprogramowanie |
|
System operacyjny |
Windows 7 Home Premium 64-bit, Microsoft Office Standard 2010 |
Dodatkowe wyposażenie dla 8 szt.;
- myszka optyczna,
- akumulator, zasilacz, instrukcja obsługi w j. polskim
- torba odpowiednia do zaoferowanego modelu laptopa
Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt ma być fabrycznie nowy (nie używany),
o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym oraz posiadać oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kserokopie certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałem i deklaracje zgodności na sprzęt objęty umową Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy dostawie.
Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i ubezpieczenia, instrukcji w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych
i użytkowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć laptopy o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Okres rękojmi rozszerza się na okres gwarancji – zgodnie z gwarancją producenta.
Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku ul. Dzierżona 4 B.