10.12.2018 dodano zmianę treści SIWZ - klauzula informacyjna RODO
Dyrektor Ośrodka Integracji
i Pomocy Społecznej
ogłasza postępowanie na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
– Prawo zamówień publicznych
na zadanie pn:
„Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych
na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek”
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Ośrodek Integracji i Pomocy Społecznej w Ozimku , ul. ks. Jana Dzierżona 4 B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 462 28 74, faks 77 4651 314.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: usługi społeczne.
Świadczenie usług opiekuńczych – dla około 85 osób, oraz świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych – dla około 5 osób średnio w ilości od 2 do 4 godzin dziennie przez ilość dni w tygodniu w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy – średnio ok. 3 000 godz. dla usług opiekuńczych miesięcznie i ok.50 h dla specjalistycznych usług opiekuńczych miesięcznie. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
- zaopatrywanie w żywność, przygotowanie lub dostarczenie posiłków
- Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety, w tym jednego posiłku gorącego,
- Dostarczanie posiłku.
- Pomoc przy spożywaniu posiłku.
- Utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego, służącego podopiecznemu,
- dokonywanie niezbędnych zakupów
- pomoc w uiszczaniu opłat
- pomoc w wykonywaniu codziennych czynności związanych z samoobsługą
- pomoc w utrzymaniu higieny osobistej, codziennej toalecie, myciu, kąpaniu
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń
- utrzymaniu w czystości odzieży i bielizny osobistej podopiecznego
- prześciełanie łóżka, utrzymanie w czystości pościeli
- sprzątanie pomieszczeń mieszkalnych używanych przez podopiecznego, mycie okien (przynajmniej 4 razy w roku)
- palenie w piecu w sezonie grzewczym, przynoszenia węgla, wody
- pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych w tym w szczególności zamawianie wizyt lekarskich, zaopatrywanie w leki i środki pomocnicze oraz przedmioty ortopedyczne, pomoc w przyjmowaniu zaleconych przez lekarza leków i środków wspomagających
- pomoc w zaspokajaniu potrzeb rekreacyjnych, kulturalnych i duchowych
- w miarę możliwości organizowanie spacerów
- podtrzymywanie kontaktów z rodziną i otoczeniem
- pomoc w przygotowaniu posiłków
- Prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85 31 11 00 – 3 Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85 31 12 00 – 4 Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85 31 21 00 – 0 usługi opieki dziennej
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.– z możliwością skrócenia terminu w przypadku wyczerpania środków finansowych na usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze.
W sytuacji, gdy umowa nie zostanie podpisana przed wskazanym terminem, realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy, od dnia ustalonego między stronami.