Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

AKTUALNOŚCI - Ogłoszenia o naborze

Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds. administracyjnych w PSP nr 1 w Ozimku.

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1
im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ozimku

poszukuje kandydata na stanowisko
referenta ds. administracyjnych

 

Liczba lub wymiar etatów : 1

Miejsce wykonywania pracy : Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Ozimku

Główne obowiązki  :

- organizacja i prowadzenie sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej nr1 w Ozimku,
- prowadzenie i załatwianie spraw osobowych oraz spraw kadrowych nauczycieli, pracowników administracji i obsługi,
- prowadzenie i załatwianie spraw uczniowskich, w tym prowadzenie ewidencji dzieci
i księgi uczniów,
- sporządzanie sprawozdawczości i statystyk dla potrzeb GUS, organu nadzorującego
i prowadzącego szkołę,
- prowadzenie i zabezpieczenie archiwum,
- redagowanie pism oraz prowadzenie korespondencji w sprawach uczniów, pracowników
niepedagogicznych i nauczycieli.

Wymagania konieczne :

- wykształcenie - co najmniej średnie o profilu administracyjno - biurowym,
- podstawowa znajomość ustawy o systemie oświaty,
- umiejętność biegłej obsługi komputera (Word, Excel),
- znajomość przepisów z zakresu prowadzenia spraw kadrowych i osobowych
pracowników ,

Wymagania pożądane :

- wykształcenie - wyższe zawodowe o profilu administracyjno - biurowym,
- kwalifikacje dodatkowe z zakresu ekonomii, finansów bądź rachunkowości,
- samodzielność,
- komunikatywność,
- systematyczność, odpowiedzialność, dokładność,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia :

- CV z wyszczególnieniem zakresu znajomości i obsługi komputera,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za
przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji .

Kopie innych dokumentów i oświadczeń :

- kopie świadectw pracy .

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 12.09.2011 r. włącznie na adres :
Publiczna Szkoła Podstawowa nr1
im. Marii Skłodowskiej - Curie
ul. Częstochowska 26
46-040 Ozimek

Inne informacje :

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77/4651-919  

Dyrektor szkoły - mgr Danuta Kłysińska


 

Data ostatniej aktualizacji:

2011-09-01 08:33:02

Opis ostatniej aktualizacji:

Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds. administracyjnych w PSP nr 1 w Ozimku.

Za tre¶ć odpowiada:

Burmistrz Ozimka Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Danuta Kłysińska Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1, tel.:077 4651919, fax.:077 4651919, email:psp1@psp1.ozimek.pl