![]() Biuletyn Informacji Publicznej | ||||||||
PRZETARGI - UGiM Ozimek Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie miejsc odpoczynku przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Ozimek
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U (postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY: Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu. Adres Zamawiającego 46 – 040 Ozimek Ul. Ks. Jana Dzierżona 4 B Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811 Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miejsc odpoczynku przy ścieżkach rowerowych na terenie Gminy Ozimek. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się dostawę i montaż małej infrastruktury składającej się z 10 zestawów w skład której wchodzą: stół, ławki, lub ławostoły, stojak na rowery, kosz na śmieci. Szczegółowy opis elementów zestawu: - Stół – stalowy, ocynkowany, o wymiarach: długość 1,7 m, szerokość 0,8 m, wysokość : 0,75 m. - Ławki – stalowe bez elementów drewnianych o wymiarach: długość 1,7 m, szerokość 0,4 m, wysokość: 0,42 m – lub ławostoły – stalowe, ocynkowane. - Stojak na rower – 4 stanowiskowy, ocynkowany. - Kosz wolnostojący o pojemności 50l z popielnicą, ocynkowany. Wszystkie elementy winny być zamontowane w podłożu. III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: trzy tygodnie od momentu podpisania umowy. IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: - poczty elektronicznej na adres przetargi@ugim.ozimek.pl - faksem na nr 77 4622811, - kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego do dnia 24 sierpnia 2011r. do godz. 15:30 wraz z załączoną kserokopią wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty. 2. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni roboczych, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi UGiM. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 7. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce Przetargi UGiM VI. OCENA OFERT 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena brutto - 100% 2. Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto, podanej w formularzu ofertowym i przeliczone wg wzoru:
C = najniższa oferowana Cena / Cena badanej oferty x 100
Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium: CENA.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.ozimek.pl/ zakładka Przetargi UGiM VIII. DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowych informacji udziela Pani Iwona Wiercińska – Inspektor ds. środków pomocowych i zamówień publicznych pod numerem telefonu 77 46 22 833 oraz adresem email: i.wiercinska@ugim.ozimek.pl IX. ZAŁĄCZNIKI Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 1, z up. Burmistrza Ozimka
Zbigniew Kowalczyk Zastępca Burmistrza | ||||||||
![]()
|