![]() Biuletyn Informacji Publicznej | ||||||||
AKTUALNOŚCI - Obwieszczenia Obwieszczenie Burmistrza Ozimka Nr ZMG.6720.1.S..2011.JG z dnia 20.06.2011 r. o przystąpieniu do sporządzania drugiej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ozimek.
OGŁOSZENIE / OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do sporządzania drugiej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ozimek
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zmianami) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1, 3, 4 i 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Ozimku Uchwały Nr XLV/423/10 z dnia 31 maja 2010 r. o przystąpieniu do sporządzenia drugiej edycji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ozimek. Zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące studium. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ozimku, ul. ks. Jana Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek w terminie do dnia 22 lipca 2011 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wymieniony powyżej podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko. Wnioski zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, należy wnosić do Burmistrza Ozimka w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 lipca 2011 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
z up. Burmistrza Ozimka Zbigniew Kowalczyk Zastępca Burmistrza | ||||||||
![]()
|