![]() Biuletyn Informacji Publicznej | ||||||||
AKTUALNOŚCI - Konkursy ofert
BURMISTRZ OZIMKANA PODSTAWIE UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ NR III/19/11 Z DNIA 17 STYCZNIA 2011 ROKUOGŁASZA OTWARTY KONKURSOFERT NA REALIZACJĘ W 2011 ROKU ZADANIA Z ZAKRESU ROZWOJU SPORTU NA OBSZARZE GMINY OZIMEK Konkurs obejmuje zadania z zakresu: Wspierania rozwoju sportu w różnych dyscyplinach a w szczególności piłki nożnej, piłki ręcznej, piłki koszykowej i piłki siatkowej. Zlecenie zadania i przyznanie dotacji nastąpi z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie (Dz.U. z 2010r, Nr 127, poz.857 z późn.zmian.; uchwały Rady Miejskiej nr III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 z późn.zmian.) I. Wysokość środków publicznych na realizację ww. zadania wynosi: 230 000,00zł W konkursie mogą brać udział kluby sportowe działające na obszarze Gminy Ozimek niedziałające w celu osiągnięcia zysku. Dotacja na realizację zadania w zakresie rozwoju sportu może być przyznana przez Burmistrza na wniosek klubu sportowego. II. Termin i warunki realizacji zadania Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy do 30.12.2011r. Warunkami realizacji zadania przez podmioty składające oferty są: - realizacja zadania zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, wykonanie zadania samodzielnie, - posiadanie doświadczenia w realizacji określonego zadania, - prowadzenie dokumentacji pozwalającej na uzyskanie informacji dotyczącej liczby uczestników objętych programem i zasad rekrutacji, - udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia zajęć adekwatne do realizowanych form, - realność planowanych kosztów w stosunku do zakresu rzeczowego i merytorycznego zadania, - realizowane zadanie mieści się w katalogu zadań statutowych, - warunkiem przekazania środków finansowych na realizację zadania będzie podpisanie umowy na realizację danego zadania z dysponentem środków zewnętrznych. Wspieranie odbywa się poprzez pokrycie kosztów z następujących tytułów:
Środki finansowe przyznane organizacji nie mogą być przeznaczone na finansowanie: − wypłat wynagrodzeń dla zawodników lub działaczy sportowych − zadań remontowych, inwestycyjnych, − zakupu nieruchomości − zobowiązań powstałych przed datą zawarcia umowy o udzielenie dotacji, − opłat leasingowych oraz zobowiązań z tytułu otrzymanych kredytów, − prowadzenia działalności gospodarczej, politycznej i religijnej, − zapłaty kar, mandatów i innych opłat sankcyjnych nałożonych na klub sportowy, zawodnika lub działacza tego klubu. Dopuszcza się wykorzystanie dotacji jako wkład własny w przypadkach składania przez organizacje wniosku o środki zewnętrzne pod warunkiem wykorzystania ich w danym roku budżetowym. Uzyskanie środków finansowych przez organizację pozarządową na realizację zadania publicznego wyklucza możliwość przyznania z innego tytułu środków z budżetu miasta i gminy. Oferent musi posiadać wkład własny w wysokości minimum 10% wydatków ogółem. III. Sposób i warunki przygotowania oferty 1.Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w zaklejonych kopertach oznaczonych wyłącznie (bez pieczęci organizacji /instytucji) napisem: „Oferta na realizację zadania własnego Gminy pn.: „(tytuł zadania)” osobiście, za potwierdzeniem odbioru w Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w Sekretariacie pok. Nr 114, w nieprzekraczalnym terminie 25.03.2011r. do godz.15.30. Decyduje data wpływu oferty potwierdzona pieczęcią wpływu. Wnioski winny być składane na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej nr III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, pod rygorem jej odrzucenia. Oświadczenie woli powinno być potwierdzone pieczęcią oferenta. 2. Oferta musi obejmować zadanie zgodnie z ogłoszonym konkursem. 3. Ofertę należy sporządzić z dużą starannością poprzez dokładne wypełnienie wszystkich rubryk pismem maszynowym lub komputerowym. W miejsca, które nie odnoszą się do oferenta należy wpisać „nie dotyczy”. 4. Oferta powinna zawierać spis załączników. 5. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku. 6. Wniosek, którego wad nie usunięto lub który nie został uzupełniony, pozostawia się bez rozpatrzenia. 7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty. 8. Poszczególne strony oferty winny być ponumerowane i zaparafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę. 9. Jeżeli podmiot prowadzi kilka sekcji to składa ofertę oddzielną dla każdej z nich, załączniki wymienione w pkt. IV składana są w jednym egzemplarzu. 10. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku. 11. W przypadku załączników składanych w formie kserokopii, każda strona powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątką imienną każda strona winna być podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem ( czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Każda strona winna być również opatrzona datą potwierdzenia za zgodność. Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z rejestru,
Do oceny merytorycznej zakwalifikowane będą oferty, które zostaną pozytywnie ocenione pod względem formalnym. IV. Tryb, termin i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty 1. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później, niż w ciągu 30 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert. 2. Wybór ofert dokonuje Komisja Opiniująca w oparciu o następujące kryteria:
3. Protokół z przeprowadzonego konkursu, zatwierdzony przez Burmistrza Ozimka jest podstawą do zawarcia pisemnej umowy z podmiotem, którego oferta została wybrana. Umowa zawarta pomiędzy gminą a wyłonionym oferentem będzie określać szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania. Możliwe jest przekazanie dotacji w transzach – w zależności od specyfiki, harmonogramu realizacji zadania i aktualnej sytuacji finansowej Zleceniodawcy. 4. Informacja o wynikach konkursu zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz stronie internetowej gminy oraz w BIP. Informacja pisemna w sprawie rozstrzygnięć konkursu zostanie przesłana zainteresowanym drogą pocztową w terminie do 2 tygodni od dnia ogłoszenia wyniku. Formularz wniosku - sport (format .rtf) Sprawozdanie z wykonanego zadania (format .rtf) | ||||||||
![]()
|