Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

AKTUALNOŚCI - Konkursy ofert

BURMISTRZ OZIMKANA PODSTAWIE UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ NR III/19/11 Z DNIA 17 STYCZNIA 2011 ROKUOGŁASZA OTWARTY KONKURSOFERT NA REALIZACJĘ W 2011 ROKU ZADANIA Z ZAKRESU ROZWOJU SPORTU NA OBSZARZE GMINY OZIMEK


 Konkurs obejmuje zadania z zakresu:

Wspierania rozwoju sportu w różnych dyscyplinach a w szczególności piłki nożnej, piłki ręcznej, piłki koszykowej i piłki siatkowej.

Zlecenie zadania i przyznanie dotacji nastąpi z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie  (Dz.U. z 2010r, Nr 127, poz.857 z późn.zmian.; uchwały Rady Miejskiej nr  III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009r., Nr 157, poz. 1240 z późn.zmian.)

I. Wysokość środków publicznych na realizację ww. zadania wynosi:

230 000,00zł

W konkursie mogą brać udział kluby sportowe działające na obszarze Gminy Ozimek  niedziałające w celu osiągnięcia zysku.

Dotacja na realizację zadania w zakresie rozwoju sportu może być przyznana przez Burmistrza na wniosek klubu sportowego. 

II.    Termin i warunki realizacji zadania

 Termin realizacji zadania – od dnia podpisania umowy  do 30.12.2011r.

 Warunkami realizacji zadania przez podmioty składające oferty są:

 -  realizacja zadania zgodnie z obowiązującymi w danym zakresie  przepisami prawa,  wykonanie zadania samodzielnie,

-  posiadanie doświadczenia w realizacji określonego zadania,

-  prowadzenie dokumentacji pozwalającej na uzyskanie informacji dotyczącej liczby uczestników objętych programem i zasad rekrutacji,

-  udokumentowane kwalifikacje do prowadzenia zajęć adekwatne do realizowanych form,

-  realność planowanych kosztów w stosunku do zakresu rzeczowego i merytorycznego zadania,

-  realizowane  zadanie mieści się w katalogu zadań statutowych,

-  warunkiem przekazania środków finansowych na realizację  zadania będzie  podpisanie umowy na realizację danego zadania  z dysponentem  środków zewnętrznych.

 Wspieranie odbywa się poprzez pokrycie kosztów z następujących tytułów:

  1. zatrudnienia instruktorów i trenerów,
  2. organizowania i przeprowadzania zawodów i meczy – w szczególności opłaty sędziowskie, ryczałty lub delegacje sędziowskie,
  3. finansowania opłat startowych i innych kosztów związanych z współzawodnictwem sportowym – w szczególności opłaty do Okręgowych Związków Sportowych, licencje startowe,
  4. ubezpieczania zawodników i zapewniania odpowiedniej opieki medycznej,
  5. pokrycia kosztów transportu na mecze,
  6. udostępniania bazy sportowej niezbędnej do przeprowadzania treningów i meczów,
  7. zakupu wody mineralnej,
  8. zakupu sprzętu sportowego i strojów sportowych,
  9. wynajmu obiektów sportowych,
  10. sfinansowania stypendiów sportowych.

Środki finansowe przyznane organizacji nie mogą być przeznaczone na finansowanie:

− wypłat wynagrodzeń dla zawodników lub działaczy sportowych

− zadań remontowych, inwestycyjnych,

− zakupu nieruchomości

− zobowiązań powstałych przed datą zawarcia umowy o udzielenie dotacji,

− opłat leasingowych oraz zobowiązań z tytułu otrzymanych kredytów,

− prowadzenia działalności gospodarczej, politycznej i religijnej,

− zapłaty kar, mandatów i innych opłat sankcyjnych nałożonych na klub sportowy, zawodnika lub działacza tego klubu.

Dopuszcza się wykorzystanie dotacji jako wkład własny w przypadkach składania przez organizacje wniosku o środki zewnętrzne pod warunkiem wykorzystania ich w danym roku budżetowym.

Uzyskanie środków finansowych przez organizację pozarządową na realizację zadania publicznego wyklucza możliwość przyznania z innego tytułu środków z budżetu miasta i gminy.

Oferent musi posiadać wkład własny w wysokości minimum 10% wydatków ogółem.

III. Sposób i warunki przygotowania oferty

1.Oferty na realizację wymienionych zadań należy składać w zaklejonych kopertach oznaczonych wyłącznie  (bez pieczęci organizacji /instytucji) napisem: „Oferta na realizację zadania własnego Gminy pn.: „(tytuł zadania)” osobiście, za potwierdzeniem odbioru w  Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku w Sekretariacie pok. Nr 114,  w nieprzekraczalnym terminie 25.03.2011r. do godz.15.30.

Decyduje data wpływu oferty potwierdzona pieczęcią wpływu. Wnioski winny być składane na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do uchwały Rady Miejskiej nr  III/19/11 z dnia 17 stycznia 2011r. oraz być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, pod rygorem jej odrzucenia. Oświadczenie woli  powinno być potwierdzone pieczęcią oferenta.

2. Oferta musi obejmować zadanie zgodnie z ogłoszonym konkursem.

3. Ofertę  należy sporządzić z dużą starannością poprzez  dokładne wypełnienie wszystkich  rubryk  pismem maszynowym lub komputerowym. W miejsca, które nie odnoszą się do oferenta  należy wpisać „nie dotyczy”.

4. Oferta powinna zawierać spis załączników.

5. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku. 

6. Wniosek, którego wad nie usunięto lub który nie został uzupełniony, pozostawia się bez rozpatrzenia. 

7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i parafowane  przez osobę podpisującą ofertę. Oferentowi nie wolno dokonywać żadnych zmian w układzie wyznaczonym wzorem oferty.

8. Poszczególne strony oferty winny być ponumerowane i zaparafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę.

9. Jeżeli podmiot prowadzi kilka sekcji to składa ofertę oddzielną dla każdej z nich, załączniki wymienione w pkt. IV składana są w jednym egzemplarzu.

10. W przypadku stwierdzenia uchybień formalno-prawnych lub innych wad wniosku, Burmistrz wyznacza termin i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia lub uzupełnienia wniosku.

11. W przypadku załączników składanych w formie kserokopii, każda strona powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione. Jeżeli osoby uprawnione nie dysponują pieczątką imienną każda strona winna być podpisana pełnym imieniem i nazwiskiem ( czytelnie) z zaznaczeniem pełnionej funkcji. Każda strona winna być również opatrzona datą potwierdzenia za zgodność.

 Do oferty należy dołączyć:

aktualny odpis z rejestru,

  1. sprawozdanie merytoryczne i finansowe (bilans, rachunek wyników lub rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa)  za poprzedni, zamknięty rok. W przypadku krótszej działalności – za okres od dnia rejestracji do dnia złożenia oferty.        
  2. potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię statutu Organizacji.
  3. szczegółowy harmonogram wydatków
  4. wykaz kadry, kwalifikacje do pracy
  5. do oferty mogą być załączone inne rekomendacje lub opinie o oferencie lub projekcie.

Do oceny merytorycznej zakwalifikowane będą oferty, które zostaną pozytywnie ocenione pod względem  formalnym.  

IV.  Tryb, termin i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty

1. Ostateczne rozstrzygnięcie konkursu nastąpi nie później, niż w ciągu 30 dni od ostatniego dnia przyjmowania ofert.

2. Wybór ofert dokonuje Komisja Opiniująca w oparciu o następujące kryteria:

  • znaczenie wnioskowanego projektu dla realizacji celu publicznego,
  • wysokość środków przewidzianych w budżecie Gminy na dotację dla klubów sportowych,
  • przedstawioną we wniosku kalkulację kosztów w odniesieniu do zakresu rzeczowego, celu zadania i planowanych efektów,
  • możliwości realizacji projektu przez wnioskodawcę,
  • dotychczasowe wykorzystanie przez wnioskodawcę otrzymanych dotacji w tym: np. sposób rozliczania się w  poprzednim okresie
  • kwalifikacje osób,
  • wielkość deklarowanych środków własnych oferenta,
  • wielkość środków własnych wykazanych w sprawozdaniu za rok 2010,
  • wielkość środków pozyskanych przez oferenta z innych źródeł wskazanych w kalkulacji,
  • partnerstwo,
  • dysponowanie bazą odpowiednią do realizacji zadania,
  • dotychczasowe doświadczenia w realizacji zadań podobnego typu,
  • znaczenie zadania dla wyznaczonych priorytetów zadań publicznych,

3. Protokół z przeprowadzonego konkursu, zatwierdzony przez Burmistrza Ozimka jest podstawą do zawarcia pisemnej umowy z podmiotem, którego oferta została wybrana.

Umowa zawarta pomiędzy gminą a wyłonionym oferentem będzie określać szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania. Możliwe jest przekazanie dotacji w transzach – w zależności od specyfiki,  harmonogramu realizacji zadania i aktualnej sytuacji finansowej Zleceniodawcy.

4. Informacja o wynikach konkursu zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz stronie internetowej gminy oraz w BIP. Informacja pisemna w sprawie rozstrzygnięć konkursu zostanie przesłana zainteresowanym drogą pocztową w terminie do 2 tygodni od dnia ogłoszenia wyniku.


Formularz wniosku - sport (format .rtf)


Sprawozdanie z wykonanego zadania (format .rtf)


 

Data ostatniej aktualizacji:

2011-03-17 13:41:28

Opis ostatniej aktualizacji:

Dodano treść odnośnika - Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację w 2011 roku zadań z zakresu rozwoju sportu na obszarze Gminy Ozimek.

Za tre¶ć odpowiada:

Burmistrz Ozimka Marek Korniak, tel.:(77) 462 28 00, (77) 462 28 05, fax.:(77) 462 28 11, email:burmistrz@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl