Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania

Urząd Stanu Cywilnego

Do zadań Urzędu należy prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:

1) rejestracji urodzin, małżeństw i zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób,

2) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,

4) przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpieniu w związek małżeński oraz oświadczeń zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, rodzinnego i opiekuńczego,

5) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,

6) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,

7) prowadzenie spraw z zakresu zmiany imion i nazwisk.

Kierownikiem USC jest Ewa Bronder - pok. nr 18, tel. w. 133.
 


 

Data ostatniej aktualizacji:

2008-03-28 08:41:31

Opis ostatniej aktualizacji:

Dokonano zmian w treści zadań realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego.

Za tre¶ć odpowiada:

Kierownik Ewa Bronder, tel.:77 462 28 02, email:usc@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl