Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania

Ref. Spraw Obywatelskich, Obronnych, OC

Do zadań referatu w szczególności należy:

1) przekazywanie dyrektorom szkół i placówek przedszkolnych informacji ewidencyjnych o dzieciach w wieku 3 - 16 lat,

2) wydawanie dokumentów tożsamości,

3) prowadzenie ewidencji ludności, w tym ewidencji pobytu czasowego cudzoziemców,

4) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach za i wymeldowania,

5) prowadzenie i aktualizowanie komputerowej bazy danych w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych,

6) prowadzenie postępowań w zakresie zgromadzeń i zbiórek publicznych,

7) współudział w przeprowadzaniu wyborów i referendów, prowadzenie spisu wyborców,

8) udział w przygotowaniu poboru i jego przeprowadzeniu,

9) przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony,

10) załatwianie postulatów dotyczących potrzeb sił zbrojnych i obrony cywilnej,

11) tworzenie formacji obrony cywilnej i nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności

12) koordynowanie działalności gminnymi jednostkami OSP.

Kierownikiem referatu jest Krystyna Pużak - pok. nr 105, tel. w. 105.
 


 

Data ostatniej aktualizacji:

2008-03-28 08:36:21

Opis ostatniej aktualizacji:

Dokonano zmian w treści zadań realizowanych przez Referat Spraw Obywatelskich, Obronnych, OC.

Za tre¶ć odpowiada:

Kierownik referatu Krystyna Pużak, tel.:77 462 28 19, email:sekretariat@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl