Biuletyn Informacji Publicznej
Miasta i Gminy Ozimek

STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania

Referat Rozwoju Gospodarczego Gminy.

Do zadań referatu  w szczególności należy:

1) ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,

2) prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego,

3) przygotowywanie  inwestycji i remontów obiektów gminnych i infrastruktury,

4) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,

5) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wymierzanie z tego tytułu opłat.

6) gospodarka i obrót nieruchomościami gminnymi,

7) prowadzenie komunalizacji mienia,

8) prowadzenie spraw związanych z geodezyjnym podziałem nieruchomości,

9) oddawanie nieruchomości gminnych w posiadanie zależne,

10) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, w tym budowa, modernizacja i ochrona dróg,

11) nadzór nad cmentarzami komunalnymi i miejscami pamięci narodowej,

12) nadzór nad targowiskiem miejskim,

13) prowadzenie nazewnictwa ulic, placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości,

14) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości w Gminie,

15) dbanie o tereny zielone w Gminie.

W skład referatu wchodzą konserwator oraz pracownicy zatrudnieni do utrzymania czystości na terenie miasta.

Kierownikiem Referatu jest Zbigniew Kowalczyk - pok. nr 200, tel. w. 200


 

Data ostatniej aktualizacji:

2008-03-27 10:33:55

Opis ostatniej aktualizacji:

Dokonano aktualizacji treści zadań realizowanych przez Referat Rozwoju Gospodarczego Gminy.

Za tre¶ć odpowiada:

Kierownik Mirosław Michalczyk, tel.:77 462 28 59, email:m.michalczyk@ugim.ozimek.pl

Zredagował:

Tomasz Krzyżowski Urząd Gminy i Miasta w Ozimku., tel.:77 462 28 31, email:bip@ugim.ozimek.pl