STRUKTURA ORG. UGIM - Referaty i ich zadania Referat Organizacyjny. Do podstawowych zadań referatu należy:
1) organizacja właściwego funkcjonowania Urzędu,
2) obsługa sesji Rady i posiedzeń jej komisji,
3) prowadzenie rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego,
4) obsługa sekretarska i organizacyjna Burmistrza i Przewodniczącego Rady.
5) prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin,
6) przyjmowanie, rejestrowanie i załatwianie skarg i wniosków,
7) prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych i stempli Urzędu,
8) koordynowanie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów,
9) dbanie o właściwy stan siedziby Urzędu i właściwe jego zabezpieczenie,
10) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego na potrzeby Urzędu.
W skład referatu wchodzą sprzątaczki i osoby zatrudnione na stanowisku robotnik gospodarczy.
Kierownikiem Referatu jest Katarzyna Smolnik - pok. nr 102, tel.w. 102 |