Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym nr ZZP.271.20.2012.KS na opracowanie promocji projektu współfinasowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 - 2013 pn.: Przebudowa ul. Pustki w Krasiejowie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
„inwestujemy w Twoją przyszłość”
O G Ł O S Z E N I E O Z A M Ó W I E N I U
z dnia 08.11.2012r.
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego
46 – 040 Ozimek
Ul. Ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800 fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - Poniedziałek – piątek od 7:30 – 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest promocja projektu - opracowanie artykułu w formacie (przynajmniej) A4 zawierającego min. 3 zdjęcia promującego zrealizowane zadanie p.n. „Przebudowa ul. Pustki w Krasiejowie” współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w celu zamieszczenia go na stronie internetowej Gminy Ozimek oraz w lokalnej gazecie Wiadomościach Ozimskich.
Opracowany artykuł będzie posiadał również informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - zostanie oznaczony zgodnie zasadami opisanymi w vademecum tom III dostępny na stronie internetowej www.rpo.opolskie.pl
Zamawiający udostępni zdjęcia wykonane w trakcie realizacji zadania oraz dokumenty niezbędne do opracowania promocji projektu)
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres przetargi@ugim.ozimek.pl
- faksem na nr 77 4622811,
- kuriera lub też dostarczona osobiście do Biura Podawczego znajdującego się
w siedzibie Zamawiającego do dnia 14.11.2012r. do godz. 15:00
- Ocena ofert zostanie dokonana w terminie do 7 dni, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.ozimek.pl
w zakładce przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro . - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.bip.ozimek.pl w zakładce przetargi i zamówienia publiczne do 14 000 euro