Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym nr ZZP.271.05.2012.IW na dostawę kamery w ramach projektu " Indywidualizacja szansą na lepszy start"
DODANO OGŁOSZENIE O WYNIKU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr ZZP.271.05.2012.IW
na dostawę kamery w ramach projektu „Indywidualizacja szansą na lepszy start”
(postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych)
I. ZAMAWIAJĄCY:
Zamawiającym jest Gmina Ozimek reprezentowana przez Burmistrza Ozimka, który działa przy pomocy urzędu.
Adres Zamawiającego:
46 – 040 Ozimek
Ul. ks. Jana Dzierżona 4 B
Tel. 77 46 22 800, fax. 77 46 22 811
Godziny pracy urzędu - poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery z oprogramowaniem – 1 szt.
w ramach projektu nr POKL.09.01.02-16-098/11 pn. „Indywidualizacja szansą na lepszy start” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic
w jakości usług edukacyjnych.
Wymagania techniczne:
- Przetwornik min. [mln. punktów] 5
- Rozmiar matrycy [cal] 1/3.2
- Rodzaj matrycy CMOS
- Ogniskowa minimalna [mm] 38
- Ogniskowa maksymalna [mm] 190
- Zbliżenie optyczne x5
- Zbliżenie cyfrowe x8
- Rozdzielczość filmów: HD 1920x1080;
- Dodatkowe funkcje: Aparat fotograficzny
- Mikrofon - Tak
- Nośnik danych:
- Karta SD
- Karta SDHC
- Karta microSD
- Ekran LCD – Tak
- Przekątna ekranu [cal] - 3
- Rozdzielczość ekranu min. 230 tys. Punktów
- Złacza: USB 2.0
- HDMI - Tak
- Złącze DV - opcja
- Dodatkowe złącza AV
Wyposażenie:
- Pokrowiec
- Kabel AV
- Kabel USB
- Kabel HDMI
- Akumulator
Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt ma być fabrycznie nowy (nie używany),
o zaoferowanych parametrach technicznych, niewadliwy, w najlepszym gatunku pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym oraz posiadać oznaczenia CE, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kserokopie certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałem i deklaracje zgodności na sprzęt objęty umową Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy dostawie.
Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty, związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu i ubezpieczenia, instrukcji w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych
i użytkowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (przedstawić porównanie parametrów technicznych sprzętu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu).
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kamerę o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Okres rękojmi rozszerza się na okres gwarancji – zgodnie z gwarancją producenta.
Wymagane warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego:
- czas reakcji autoryzowanego serwisu producenta na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez Zamawiającego – 48 godzin,
- Wykonawca dostarczy wraz z urządzeniami oryginalne karty gwarancyjne uprawniające do obsługi gwarancyjnej przez autoryzowane serwisy na terenie Polski,
- wszelkie wady i uszkodzenia powstałe z winy producenta w okresie objętym gwarancją muszą być usunięte wyłącznie przez autoryzowany(e) serwis(y)
z siedzibą na terenie Polski, - gwarancja obejmuje bezpłatne dokonanie napraw ewentualnych uszkodzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe,
- okres gwarancji liczony od daty podpisania koncowego protokołu odbioru,
- usunięcie wad uniemożliwiających działanie sprzętu w terminie 7 dni roboczych,
- w przypadku, gdy przewidywany czas naprawy, z uzasadnionych przyczyn, będzie dłuższy niż w/w, Wykonawca na czas naprawy bezpłatnie dostarczy
i zainstaluje urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych, - gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres od dnia zgłoszenia Wykonawcy uszkodzenia sprzętu do dnia usunięcia usterki,
- Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich etc.).
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia: nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsce dostawy: Urząd Gminy i Miasta w Ozimku.