Rejestry, Ewidencje, Archiwa

W Urzędzie Gminy i Miasta w Ozimku prowadzone są następujące rejestry ewidencje i archiwa:


REJESTRY:

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr uchwał Rady miejskiej
  • Rejestr Zarządzeń Burmistrza
  • Rejestr wniosków i zapytań radnych
  • Rejestr wniosków i opinii komisji
  • Rejestr wniosków i postulatów rad sołeckich i zebrań sołeckich
  • Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestr wydanych zaświadczeń
  • Rejestr wymiarowy ( podatku leśnego, rolnego, od nieruchomości)
  • Rejestr wymiarowy podatku od środków transportu
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego łącznego zobowiązania pieniężnego od osób prawnych
  • Rejestr przypisów i odpisów opłaty od posiadania psów
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób fizycznych
  • Rejestr przypisów i odpisów podatku od środków transportu dla osób prawnych
  • Rejestr zawartych umów
  • Rejestr instytucji kultury
  • Rejestr wyborców
  • Rejestr zezwoleń na sprzedaż wyrobów alkoholowych
  • Rejestr rodzaju ilości oraz miejscwystępowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska
  • Rejestr urodzeń, małżeństw, zgonów
  • Rejestr sporządzonych testamentów
  • Rejestr planów miejscowych
  • Rejestr przedpoborowych
  • Rejestr kwalifikacji wojskowej
  • Rejestr wydanych kart paliwowych dla OSP
  • Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych
  • Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (PDF)


EWIDENCJE:

  • Ewidencja decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości
  • Ewidencja środków trwałych
  • Ewidencja pozostałych środków trwałych
  • Ewidencja dowodów księgowych
  • Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych
  • Ewidencja kartotek płacowych i zasiłków rodzinnych
  • Ewidencja pożyczek mieszkaniowych
  • Ewidencja zasiłków wypłacanych z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego
  • Ewidencja kontroli
  • Ewidencja wyjść służbowych
  • Ewidencja czasu pracy
  • Ewidencja wystawionych delegacji służbowych
  • Ewidencja zabytków
  • Ewidencja kapliczek i krzyży
  • Ewidencja decyzji zezwalających na usunięcie drzew
  • Ewidencja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
  • Publiczne wykazy danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • Ewidencja pracowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • Ewidencja decyzji o wymeldowaniu i zameldowaniu
  • Ewidencja wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności
  • Ewidencja hipotek
  • Ewidencja wyposażenia 013
  • Ewidencja ilościowo- wartościowa wyposażenia poniżej 300 zł
  • Ewidencja weksli
  • Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  • Ewidencja wniesionych kaucji gwarancyjnych jako zabezpieczenie należytego wykonania umów


ARCHIWA:

  • Archiwum zakładowe
  • Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego
  • Archiwum dowodów osobistych
  • Data aktualizacji: 2017-11-22 07:34
  • |
  • Licznik odwiedzin: 35 602 335